2009-12-24
 09:56:12

God Jul :)

God morgon!
Ska börja med att säga GOD JUL! ;)
Det verkar som att alla har haft en bra julaftonsmorgon,till skillnad från mig som fick lite stämningsskrik till frukost och höra folk som inte vågar stå för vad dom säger..Menmen,that's just my family!
Gick upp tidigt i dag för att duscha o grejjs men nu sitter jag här och önskar att jag gick upp senare,folket kommer inte förräns två -.-
Kunde inte låta bli att kolla under granen på paket där det stod mitt namn på,hittade ett kort, inget mer.
Det stod julia på dom flesta,och största.
Jag hoppas att det i alla fall ligger några till mig där under,hoho 8)


GOOOD JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL EVERYBODY!


josefine

god jul jennifer <3


svar till JOSEFINE!

desamma :) <3



PUBLICERAT: 2009-12-25, 19:37:55 | URL: http://jjenkaan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: