2009-12-09
 20:42:39

Onsdagggggggggg

Hello!
Sitter och chattar med ida nu,hon påstår att hon kan ge mig spö,yeah sure,säger vi om det ;)
Vi får väl se vem som ligger på golvet i morrn i skolan!
I alla fall,idag har jag väl inte gjort så mycket,kanske därför jag inte uppdaterar så ofta,finns inget att skriva om,det är så mörkt o trist ute satt.
I morgon: Idrott,suuger,spanska,suuger,So,suuuger, jaa, you maybe get att imorgon inte är så superdunka kul.
I dag hade jag o ida inget å göra så vi gick runt skolan,det gjorde vi ju alltid i typ 5:an o 6:an!
Fast det var askallt,menmen,har man tråkigt så har man,tydligen ;D
Nu ska jag ner o kolla hur mina hemmagjorda kolor blev! :D
Säkert skitsnygg,hoho 8)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: