2009-12-17
 18:51:03

Torsdag

Tjena!
Har inte så mycket å säga så egentligen var det ganska onödigt att börja detta inlägg,men nu är det försent.
Slapp gå till och från skolan i dag 8)
Fick skjuts av Josefines låtsasmamma dit och mamma kom och hämtade mig sen..
Jag stod vid baksidan av ICA och "OK" var typ 20 meter därifrån:

Jag:men vart ska jag gå då?
mamma:gå till "ok" , hittar du dit?
jag:nähää..

I alla fall.
Sen åkte jag med pappa och mikis ner på stan och köpte våra cyklar :)
Dom va assnygga....dom såg precis lika ut -.-
menmen,min är ändå snyggare :D hoho..

Shit,jag har inte ätit nå pepparkaksdeg under hela detta år,måste ner o fråga om vi kan baka "peppercookies" i morgon :) hehe..

Hejs,yyes,i morgon äre fredag!! :D


hanna

hej (:

hur e det?



PUBLICERAT: 2009-12-20, 09:19:26 | URL: http://dreamonbaby.blogg.se/
svar till HANNA

Tjaao!

De e bra,sj då? :)



PUBLICERAT: 2009-12-21, 19:47:07 | URL: http://jjenkaan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: