2009-12-31
 17:39:04

Gott nytt år!

Halloj!
Sov hos ida i natt,vi satt/låg o spela Wii till typ 3,hoho 8)

Jaa,i dag är de ju nyårsafton som kanske alla redan vet och jag tycker att det här året har varit helt okej..Har funnits bättre år menmen.Det kan man ju kanske ändra på till 2010 :)
Kommer lite folk till oss snart å det är full fart i där nere. Dom hade tydligen mycket att göra och mitt upp i alltihop så ska vi på kalas hos min faster Veronica.¨
Jag måste säga att min släkt är jävligt duktig på att trakasera varandra och mobbas,lite kul i bland och sitta och lyssna på vad dom säger till varann ;p
Jag hade asmycket på tungan att säga alledes nyss men nu försvann alltihop x)
Aja
Gott Nytt År! :)







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: