2010-05-07
 21:20:38

7/5-10

Hej!
Vart med Ida idag och fixat lite inför i morgon.Har varit helt lugn och inte alls pirrig hela dagen men nu känner jag att det börjar komma :)
Ida ringde för ett tag sen och berättade att jag var tvungen att ta med mig passet till i morgon.Tänk om jag inte haft ett pass då?Då hade det varit ganska kört nu,haha.
Holy crap! klockan är kvart över nio nu,när bör jag gå och lägga mig? Tänk om jag inte kan sova och ligger vaken till typ 3!Då vill inte jag kolla mig i spegeln i morrn.Haha,sitter och tänker på hur det skulle se ut.
Läste just igenom det här inlägget och märkte hur trökigt allt låter,precis så som jag inte ville att det skulle bli,aja,too late att radera allt de här nu,haha.

Ses på söndag med bilder,tror jag! :)

Hejjjjjjjjjs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: