2009-12-27
 23:02:51

Vet inte vad jag ska skriva om..

Hello!
Har inte skrivit dagligen men jag funderar på vad jag ska skriva om,det kanske inte är så roligt att sitta o läsa om min vardag,speciellt eftersom det inte händer så mycke i den x) men jag vet liksom inte vad folk tycker är roligt att läsa om.
Själv tycker jag om att läsa om andra bloggares vardagar men då är det oftast "blogg-kändisar" 's vardag jag läser om..
Började ju med Dagens google sökning ett tag men det känns så Foki så jag typ slutadedededede.
Men samtidigt är det väl kulare (hoho,är det ens ett ord?) att kolla tillbaka om några år vad jag skrev då och vad som hände  :)

Ska gå ner o borsta tänderna nu,kult sällskap man har,kommer man ut ur duschen åsså sover alla ...
Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: