2009-12-25
 19:36:50

Pics från i gårrrrr :))

Tjabbalabba :)
Kommer inte i håg om jag la in bilder från i går :S tror inte jag gjorde de.. Hoho,då lägger ja in dom nu i stället,eller snart :p
Va hos mamma i dag och öppnade julklappar där,jag va tomte men jag körde på den enklare varianten och hade vanliga kläder på mig och bara delade ut. Fick presentkort därifrån för jag har inte sagt vad jag vill ha till mamma och hon tycker de är svårt å köpa nått till mig,hoho..
I morgon ska jag till valbo me ida (mellandagsreeeaaa) hohoo,ska nog köpa en gitarr :D
Pappa betalar häften :D fast bara om han också får spela..
Vi satt och kollade ackord och sånt för ett tag sen,efter ett tag så sa han att det säkert fanns andra sidor (ett tecken på att vi letat klart) och när jag kom tillbaka en kvart efter det så satt han fortfarande kvar och kollade ackord,cool som jag är så har jag lärt mig några tack vare skolan,medans pappa inte kan ett enda ackord ;pp
Jaja,nu ska jag sluta skriva ointressanta saker och lägga in bilderna från i går :))



det blev jättemycke julklappar,och det här var bara i från Tommy,AnnaKarin&pappa ;o


HAHA,våran stjärna blev ju litelite sne,den sitter ju brevid granen för tusan! x'D



The fishes wanted to paaaaaaaaaaarty!!





yes,that's pretty much it!
Nu ska jag skicka lite gifts på farmville till Jossan :)


Någon annan som spelar Farmville på Facebook?












KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: