2009-08-19
 20:04:54

skola i morgon ;(

Heej :D
Jag börjar få lite smått panik här, okeej,det kanske är lite överdrivet för det är ju bara skolan men jag tycker att det ska bli skitläskigt..
Ny skola,nya lärare och klasskamrater och allt.. Det gjorde ju inte saken bättre att vi slutar 15.20 . Ja menar, ska vi seriöst rivstarta höstterminen med att plugga? Det tycker inte jag i alla fall.Men hellre det än "get-to-know-eachother" lekar,jag hatar dom..
Sen efter skolan ska jag va med Ida tror jag,om inte planen har ändrats.
Måste väl ringa mamma också och berätta hur det gick..
Jag hoppas andra som börjar i en ny klass är lika nervös som jag,haha,nerå men jag vill inte va den enda som är nervös,alltså inte vanligt nervös med lite pirr i magen bara utan nervös på rikigt...
Jag borde börja se det från den ljusa sidan,det skulle jag lätt kunna göra om det inte var för att jag nästan vet att det kommer vara för många elever i min klass.¨
Aja,nu ringer Ida så nu får det räcka
..
Hejs :D


amanda

vilken fin blogg du har:) allt bra ?:)



PUBLICERAT: 2009-09-05, 20:10:35 | URL: http://claraamandaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: