2009-12-21
 19:44:33

21 december

Tjaa.
Slapp tvåå lektioner i dag (H) de e cooooooooooolt.
Jag o ida är ju lite bäst på att tajma i dag.
Vi stod vid b3 och väntade på att elin (spanskalärare) skulle komma,sen kom jag på att vi inte alls har spanska i b3 utan i c3.Och när "den smarte" kom på de så sprang vid dit och då hade elin precis öppnat dörren 8)
Seen,när vi gick över järnvägen så började dom där bommarna åka ner när vi preciiiiis hade kommit över :)
Hittade min näst sista julklapp i dag också,det blev först lite krångel med den första men jag hittade en annan julklapp sen :p
Ska ju byta julklappar me ida o jossan i morrn, om hon är frisk,vilket jag hoppas att hon är :D
Och i morgon är det jullllllllloooooooooooooooooooov!! yyeaaaaaah.
Sen måste man vänta en heeeeeeeeeel dag på att det ska bli kväll så man kan sova så man kan vakna så det är julaaaaaaafton :))))
Kom på en kul sak jag ska göra med två julklappar nu,hoho,hejjs!


den bäste (hh'

jag är frisk imon :D



PUBLICERAT: 2009-12-21, 21:09:49 | URL: http://josefineamanda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: