2009-12-12
 22:38:08

är hos ida! :)

Tjenis!
Sitter hos ida nu,vi ska tydligen lana, vi har två datorer (hoho,logiskt)
men så klart fick jag den som det typ inte går å internet-använda,signalstyrkan är "very low" ..
Vi va o kolla på "trubbel i paradiset" för ett tag sen,den va väl helt okej.
Vi va på mc'donken innan och vi blev klar för fort så vi var tvungen att gå runt på stan i typ en o en halvtimme innan vi fick komma in på bion.
Mina tår var då nästan döda så jag tog mina vantar o satte dom på fötterna,smart va? ;)
Nu tror jag vi ska byta dator,hehe :D
Kul att ida bara lyssnar på justin bieber nu -.-
inte för att han inte är bra,det är bara att det är bara han o de e drygt.
O nu ida,en fråga till dej, Justin Bieber eller Robert Pattinson?


Anonym

båda :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: