2009-12-22
 15:19:33

JULLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOV!

Tjena!
Måste börja med att skriva ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEEEN JULLOOOOOOOOOOOOV!! :)
Jag,jossan och ida åkte direkt till mc'donalds efter avslutningen på skolan.
Sen åkte vi hem till ida och bytte julklappar..
Jag fick parfym och en knäckklubba av Jossan, badgrejer av ida.

Till Ida
: fransk manikyr-grejer :)
Till Jossan:Hårspray och hårinpackning :)

Jaa,sen kom pappa o hämtade mig och nu sitter jag här vid datorn, härligt va? :D
Om TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dagar är det jullafton,det känns som att jag borde gå och köpa mina sista julklappar snart,hoho..

Juste,kan tipsa om en jäkligt rolig video som vi kollade på idag,man skrattar åt den även om man inte har nån humor! ;)

Hejj så länge! :)



Christmas presents! :))
















hanna

åh, jag älskar att få såna grejer :D haha ;P



PUBLICERAT: 2009-12-22, 17:56:20 | URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: