2009-12-01
 18:54:51

Tisdag

Halloj där :)
Vi fick sluta femtio minuter tidigare idag,vi testade våra spaghettibroar.Min och Emilias bro ägde men vann inte :(
Men  vi kom i alla fall fyra :) av tio..
Sen va jag med Ida och vi åkte ner på stan och hon köpte några tofflor och julklapp till sin mamma.
Sen åkte vi hem till mig för att fixa med min ipod,den har krånglat när det gäller att få in låtarna men så klart när Ida kommer så ska det gå bra!
Appropå "gå bra", idag fick vi veta vilka i klassen som slipper göra So-provet på Fredag. Förlåt ida men jag måste bara, "oyeahoyeahoyeah,jag slipper nanna ,o yeah!! *dansar* hehe,men det var ju skönt.
Men jag vet inte om vi får sluta efter No:n eller vad vi nu har före So:n då,maaybe!
Ialla fall,back to buisness,sen visade Ida sina ballettkunskaper,som hon sa ägde,yeah right!
Vi youtubade ballettlektioner och hon härmade hon i videon.
Sen kom det upp en rubrik "when it's to late to do ballet" , hahahaha,in your face ida! x) haha..
Nu ska jag fixa mer musikvideosar i min ipodddddd :D
hejjs svejss!


iida

tyst.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: