2009-11-08
 20:26:57

bio med ida!

Hello alla happy peaple!

Mår mycket bättre i dag,tack o lov, så det blir skola i morgon, ska nog ta det lite lugnt på dansen,fast,neej det ska jag nog inte,det är bara 3 gånger kvar till dansuppvisningen :s

Va på bio med Ida i dag, vi såg "Fame"
Den var bra :)
Vi var dom enda i hela biosalongen, hoho 8)
Men det fanns typ 2 eller fler som såg lika ut också frågade jag Ida vem den ene var:

jag:vem är det då?
ida: det är bobby
jag:BOBBY???
ida:mm
jag:finns det ens nån som heter bobby?
ida:vet inte x'D

Hahahha,bra koll man hade alltså.
Men i alla fall, filmen var bra ,en typisk "följdinadrömmarfilm" , hehe,det där ordet kom jag på nu :p
Och när en kille, som jag VET hette Kevin skulle ta självmord satt jag och Ida och sa: nejnejnejnej.
Sen gick det asfort för ett tåg kom också.. neej,jag ska inte berätta för den/dom som inte sett filmen ;)
Snäll som jag är :D

Ida tjatar på mig att lyssna på nån låt så jag får väl göra det då,medans ska jag klura på en dagens google-sökning :)

Tjingeling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: