2009-11-09
 14:17:08

Måndag,skola igen!

Hej!
Sitter och lyssnar på Asher Book- try som Ida tvingat mig o lyssna på :)
Den är väl helt okej men jag märkte att den var med i filmen vi såg i går och jag trodde att det var en annan låt liksom, av han, do you get it? :D

Idag slapp vi (den ena halvan av klassen) hemkunskapen och ganska mycket av No:n, wooho! :D
Hk-läraren skulle bort i dag men vi fick tyvärr en hemläxa som jag snart måste ta och göra :/
Årsunningarna ville hinna med bussen så dom skulle slippa vänta i typ en timme för nästa så vi fick alla sluta tidigare, det är bra att vi har årsundningarna,haha,skojja...Seriöst,jag skojja!
Ska snart i väg på dans,eller neej,det är ganska länge kvar faktiskt,hehehe ;p
Aja,nu ska jag göra nånting vettigt, fast det finns inget vettigt att göra,haha :)

Asså jag skulle ta bort den där kurvstilen men det går inte? :o
hahah,weeird!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: