2009-11-11
 21:19:13

Onsdag

Hello :D
Anledningen till att jag inte skrev i går var för att min Rebecca låg på sjukhus,jag hade inte en aning om hur allvarligt det var då.Hon hade halkat och slagit huvudet i en garderobskant och fått hjärnskakning.
Men hon kom hem i går och i dag mår hon finfint.

Var på Helges i dag. Det gick asbra men jag var något nervös innan.
Jag trodde jag kommit in men det visade sig att jag hade grymt fel.
jag står fortfarande på kölistan och jag får nog räkna med att stå där,i alla fall 1 år innan jag kommer in på riktigt.
Men i alla fall,jag mötte en tjej där inne som anmälde sig för fyra år sedan. Hon tog efter Alice Svensson's plats när hon kommit tvåa i idol och därmed slutade på Helges..
Såååå,man kan konstatera att det går väääääääääääääldigt långsamt framåt.
Men det verkar va bra där i alla fall,you know dom där systrarna sanden?Dom har gått där allihopa :D
Men jag behöver hjälp med en liten sak, två asbra låtar,en som är svår att sjunga och en som alla vet texten till typ?
Nån som kan komma på de? hehe ;p
O nej ida,inte "try" :)

Nu måste jag gå och plugga spanska, och ställa in cykeln i bon,iklädd morgonrock!! x'D haha..


iida

TRYYYYYY



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: