2009-11-18
 21:15:49

onsdag

Hallå där :)
Shit va jag känner mig duktig nu,har hunnit plugga spanska,matte och engelska i dag :D
Har inte åstadkommit så mycket mer sen,haha.
Skulle egentligen vart med Ida men när vissa människor inte vet hur man svarar på sms så skiter det sig.
Sitter och väntar på att mina femtonminutersfiskar ska bli klara,haha,jag har börjat spela fishville lite men jag är så taskig,varje gång jag loggar in så har någon av mina fiskar dött.

Juste,Ida är skydlig mig en gentjänst för att jag väntade på henne innan hennes utvecklingssamtal.
Haha,det känns som att dom säger nästan samma saker till mig,Ida och Jossan ;p
Hmm,nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva,haha,när jag skrev den där meningen så råkade jag komma åt fyran och femman på tangentbordet så dom flög iväg.Dom är ju trasiga och någon gjorde ett desperat försök att få fast dom igen med hjälp av nagellack?Det gjorde ju verkligen saken bättre,not!
Nu är mina fishisar klara så nu ska jag nog gå ner och kolla på tv med dom andra.
Hejjs :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: