2009-11-25
 19:54:57

Onsdag!

Hejsan
Va på badhuset i dag med klassen,vi simmade 20 vänder framotillbaka och dök lite,hehe :p
Jag tror alla kan det nu :) woohho.
På väg till badhuset fick jag punka,igen,andra gången den här veckan,pappa har fixat det (igen) nu och den här gången har han till och med testat cykeln själv.
Blev frågad i dag om jag ville ha en ny cykel eller julklappar av pappa o annakarin i år.Jag vill jättegärna ha en ny cykel men jag vill också ha julklappar :(
Jag vet inte ens om dom va seriösa men jag säger att dom va det.

På lördag är det dansuppvisning,det kanske jag har nämnt?I alla fall så ska vi bara vara med på första uppvisningen,dom tyckte att det blev för många uppträdande så dom rensade bort några typ :o
Och på Lördag ska jag och Jossan på party hos Ida.Hon fyllde år för över en månad sedan med det har inte kommit en helg då alla tre är lediga förrän nu.

Neej,nu måste jag verkligen gå och göra spanska-läxan,har ju förhör i morgon :s

Hejss o gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: