2009-11-07
 17:36:32

sjuk :/

Kul att hela den "så kallade" designen är helt cp i huvet satt  allt är åt vänster -.-

Orkar inte skriva så mycke eftersom jag blivit sjuk av svininfluens-vaccinet..
Har ont i hela kroppen,är jättetrött,fryser,är seeg.
Skulle kanske sovit hos Ida annars men pappa sa åt mig att va hemma eftersom det kan bli värre om jag inte tar det lugnt.

Vi skulle typ äta nu men det verkar blivit nå fel,vi skulle beställa men det gick inte och pappa o Totte har druckit öl eller nått så dom kan inte hämta pizzan,jag har säkert missförstått det där men aja.

Jaa,det var ju övernattning i natt med mosaik och det var väl kul men skulle varit roligare om jag mått bättre..
Vi bowlade i dag också men jag var tvungen att hålla klotet i vänster hand typ.

Sen gick vi på bio och det blev typ fiasko.Vi (jag,mikaela,julia och pappa) skulle se "Spöket laban", först glömde pappa att ta ut pengar,sen går en viss person fram till kassan och lämnar fram en hundring och säger "popcorn", ja menar,seriöst?
Och filmen va så tråkigt så jag skulle lugnt ha somnat om det inte var så hög volym.

Nu ska jag gå ner och göra dom andra bittra genom att klaga på att jag har ont och att dom har det mycket bättre just nu än mig, jag kanske ska försöka med barnbidraget nu också, för det är så synd om mig just nu,hehe :)

Skulle skrivit mer men jag orkar faktiskt inte.

Hejdå!


jossahhhnnn

jag vart också sjuk :(


svar till jossahhhnnn!

jävla spruta,haha,nerå men man slipper svinis i alla fall,kanske.. :/



PUBLICERAT: 2009-11-08, 20:51:43 | URL: http://jjenkaan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: