2009-11-26
 19:46:44

Torsdag.

Hejsan Hoppsan!
Va med Ida idag,vi köpte julklappar,eller jag köpte,juste,hon köpte en till hennes mamma också :)
Jag är mycket generösare i år än vad jag var förra året,hehe.
Det tråkiga är att mina pengar snart är slut på grund av alla julklappar som har köpt eller ska köpa.
Thank's god att det är julafton snart :D hoho..
Ingen punka på cykeln i dag heller,woho,när jag och Ida skulle till Coop o Öb så tjafsade vi om om vi skulle gå eller cykla,jag vill så klart cykla nu när den går att cykla på men Ida ville gå,till slut vann hon,men det var bara ett undantag.

Jag skulle tydligen skriva ett tackinlägg till Ida om hur snäll hon va som hjälpte mig att välja ut julklappar i går,det tråkiga var att om jag inte köpt det jag köpte i förrgår så hade jag inte varit i så allvarliga ekonomiska problem nu :)
Cleeeaver Ida,as usual ;d
Ska plugga lite till engelska-glosorna i morgon till skillnad från en viss annan? men jag tänker inte nämna några namn.. xp
Hejjs :D

p.s IMORGON ÄR DET FREDAG,ÄNTLIGEN! :D :D :D:D:DD:D:D:D:D:D:DD:D:D


iida

pff, jag behöver inte plugga till engelskaglosorna...

Jag bjuder ju dig på godis :D



PUBLICERAT: 2009-11-27, 15:10:19 | URL: http://idamariaroos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: