2009-11-05
 19:51:09

Torsdag.

Hello :D

Vi slapp No:n idag för Staffan skulle bort :D
Men vi fick läxa -.-
Ta reda på vem Charles Darwin är? Vem är det? :)

Imorgon är det vaccin mot svininfluensan :s
Lääääääääääskigt..
For the first time så längtar jag inte till fredagen..
Jag,jossan och ida ska typ mötas utanför skolan en stund innan.

Kuul,märkte för en stund sen att mina byxor har gått sönder,jippie..

Det blir inge dagens i dag för jag hittade inget roligt.

Nu ska jag göra nått som piggar upp,jag har tråååkigt och är trött,men i morgon är det övernattning med mosaik,blir inte kvar hela tiden för i morgon ska vi på bio så jag måste åka direkt efter bowlingen :(

Hejjs o gonatt :D


hanna

jag har just nu en frågestund

på min blogg och det skulle vara kul

om du ville titta in och

skriva några frågor :] TAAACK =D



PUBLICERAT: 2009-11-05, 22:19:50 | URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: