2009-10-09
 20:45:23

dag med ida :) <3

Hello :D

Ja, som sagt är det ju helg igen, sköönt, jag tycker att jag förtjänar det,haha.
Var på mosaik för ett tag sen.Det var kul, vi åt hamburgare och gjorde ett bibel-korsord (nej,jag är inte så kristen men jag och mina kompisar går på det för att vi tycker det är kul och vi pratar inte så mycket om gud och jesus.)
Sen spelade vi "hej kneckt" , nån som spelat det?
Jag kan ju säga att det verkligen inte gick bra för mig.. jag hade lungt halva kortleken på handen. Jag gjorde alltid fel sak vid fel tillfälle. haha.
Appropå det. Idag när jag och Ida va på mc'donalds för hon skulle köpa en muffins så kom det en kille med en hund som gick in och köpte en dricka och sen gick ut för att vänta på sin flickvän med hunden. Sen lämnade han hunden och gick in för att förmodligen vänta på henne där. Jag märkte inte det utan kollade ut efter ett tag och upptäckte att mannen inte var där. Jag började säga till ida " Vaför sitter hunden där själv? Vart är killen? han kan ju inte lämna hunden ensam,har han kanske blivit bortförd av utomjordingar"
Så klart sitter han ca en meter i från oss och hörde det. Piiiiinsamt, han sa ingenting, "puh"
men ändå, det är ju skitpinsamt. Haha, sånt får man stå ut med om man är med mig! :D
Sen går det en kille på våran skola som heter Winerbäck. Och varje gång jag hör det namnet så tänker jag på ett winerbröd. Också i dag kom han in på mc'donalds (jagkänner han inte) och då sa ida " där är winerbröd!"
Och innan jag kollade på honom så tänkte jag mig ett winerbröd med ben x'D hahahahha x'D
Hörs!
Hejjs :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: