2009-10-18
 20:33:42

lite pics från ungdomshelgen :)

Yoo!
Har som sagt vart på ungdomshelg i vallhovskyrkan med Josefine. Alltså inte bara med hon men haha, you get it!
Ida kunde inte va med för hon åkte till Falun på lördagen. Sen var det ju aktiviteter på Fredagen och i dag också och jag vet faktiskt inte varför hon inte kom på det. Men det roligaste hända på Lördagen,,, syyynd.
Men i alla fall. Efter vi var klara i kyrkan så gick jag på bio med Ida. Vi såg filmen "UPP" och den var askul :D
Men när vi först skulle mötas blev det förstås fel. Jag ställde mig där vi brukar mötas när hon är hos sin pappa och eftersom hon var hos sin mamma så väntade hon där. Där stod vi och väntade på varandra tills hon till slut ringde mig och frågade vart jag var, haha.
Sen när vi var på bion så såg ida att någon hade bokat platser i våran lärares namn.. Sen när vi satt oss så satt jag och kollade mot ingången för att se om han kom. Så klart kom han och hans barn in en stund senare och gissa vart dom satt? jaa,så klart, brevid Ida och mig!! :D Såååååååååååååååååååååååå pinsamt men ddet pinsammaste va nog att ingen av oss sa hej, inte ens Staffan :o
Jaa, men filmen var bra och jag har till och med hunnit med att plugga på spanskan som vi har prov på i morgon, wish me luck,hehe.

Nu kommer lite bilder från helgen!









vi körde en liten air-hockey turnering. Jag vann all the time tills jag mötte Linus som spöade mig x'D





Jag o jossan körde en minigolf-match. Jag vann med ett enda poäng :D



I går kväll lyssnade vi på ett band som hette Midway the band, dom var bra men inte riktigt min stil,
han som sjöng hade lite "udda" dansmoves x'D


En fråga: Är det någon som hört Midway förut? Är dom kända? :)




















KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: