2009-10-30
 21:08:16

Fredag!

Hejsan Hoppsan!
Vaknade skapligt tidigt i dag av en dröm som jag inte kunde släppa så jag gick och tänkte på den drömmen hela dagen idag...

Haha,jag har faktiskt inte gjort så mycket i dag, cyklade ner på stan och lämnade tillbaka några filmer som jag och Ida hyrde förra veckan.

Sen var jag på mosaik med Sandra,Mikaela och Emelie.
Vi kollade på film, 17 again :)
Linda räknar alltid med att ingen sett filmerna hon väljer också idag när hon sa vilken film vi skulle se,vi bah:
Aa,den är bra :D hon bah:har ni sett den???
Haaahaha,men det blev ingen övernattning för att "awake" var inställt och vi hade planerat att va med dom där en stund på kvällen,hehe.

Jippie, i morgon får jag "min egna" frukost.
Jag har nämligen sagt att vi borde variera våran frukost då och då, så i morgon blir det annorlunda :D

Dagens google-sökning kommer om nån minut!
Tjaaa :)

P.S , ååååneeej, märkte nu när jag skrev vilken dag det var att det snart är måndag, bläää :S
Också har vi prov i engelska på tisdag så jag måste plugga,även fast jag kan det mesta,fast nu när jag tänker efter, jag kan nog inte det mesta,haha xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: