2009-10-03
 12:05:32

gotta find you <3

Heey!

You're the voice I hear inside my head, the reason that i'm singing, i need find you, i gotta find you.
You're the missing peace I need, the song inside of me, I need to find you,I gotta find you.

Kollade på Camp rock på disney i går och sen dess har jag haft den låten på huvet.
Den är så fin, men eftersom vissa "tönt-stämplar" camp rock innan dom ens har sett den så går folk miste på några riktigt bra låtar.
Haha,satte nyss på disney,igen och gissa vilken film som va på? x'D hahaha,camp rock , hahahaha..
Guud ,jag döör x)

Men ialla fall så längtar jag tills 2:an kommer ut,det känns som att jag har sett ettan för många gånger.

I går började ju JONAS på disney channel också, jag missade tyvärr det eftersom jag var på mosaik men som tur var har jag sett alla avsnitt fast på engelska ;)
Det är mycket bättre och jag HATAR att icketecknade serier blir dubbade på svenska disneychannel...

Nu går fly with me på disney också, wohoo :)

När jag drar till bowlinghallen och ska kolla på pappas kompis när han spelar match måste jag ha med hörlurar. Tänkte först ta med mig ipoden men jag fick inte in låtarna på den i går -.- morr..
Det är så komplicerat, när man lägger in på mobilen så äre bara och koppla in och flytta över, nu måste man fixa med itunes och kopiera över och sånt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: