2009-10-31
 16:58:55

Happy halloween!

Hello!

Fick min efterlängtade frukost i morse, haha ,de där lät heelt fel, som om jag inte brukar få frukost annars? haha,men ni fattar vad jag menar.
Jag stekte världens godaste ägg och bacon och Rebecca gjorde asbra amerikanska pannkakisar :D
Sen cykla vi (jag,Mikis o rebecca) till coop för att handla saker,men då hade dom inte vissa grejer så vi fick cykla till ICA i björksätra. Och dom klagade på att det var typ drygt att cykla för att det småduggade. Hello,jag cyklar dit fem dagar i veckan, även i spöregn :)
Snart kommer Kristina o dom och då ska vi väl äta antar jag :D
Ska försöka knäppa på hur jag ser ut sen,hehe,jag är en fladdermuuus, eller dens bästa kompis i af.

See you later,alligator!


Ooo,jag vill också ha en Jonas-pumpa, i detta fall, en Joe Jonas pumpa!


Ajuste,happy halloween,eller glad halloween eller asså hur säger man?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: