2009-10-25
 19:40:14

Söndag !

Hallå där :D
Kom nyss hem från bion, hehe nej,jag bara skojade, kom hem för ett tag sen :)
Jag och Ida gick och såg "upp" igen x'D haha,jag måste säga att den var roligare förra gången vi såg den, haha, alltså förra söndagen.
I morron ska vi till badhuset, föresten, ja lägger upp ett litet mini-schema :D


Måndag: Badhuset med familj :)

Tisdag: Bowla med familj, filmkväll hos Jossan! :D

Onsdag: Lisa åker hem :'( , doktorn..

Torsdag: inget planerat

Fredag: no plans!

Lördag: no plans!

Söndag: plugga inför engelska-provet på tisdag :s, träna hk-läxan -.-

Det är kanske ganska logiskt att jag inte längtar till Söndag.. Blääää!
Slänger in en dagen googlesökning om några minuter ;p


jjjj

va ska du gö hos doktorn?


svar til jjj!

Jag ska kolla nå prickar på armarna



PUBLICERAT: 2009-10-27, 11:07:25 | URL: http://jjenkaan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: