2009-10-27
 23:27:56

Tisdag

Hallå där :)
Blir nada dagens google-sökning i dag för att jag är skittrött och ska upp tidigt i morrn.
Men jag berättar lite kort om dagen. Först åkte vi och bowlade och med vi menar jag: Jag,Lisa, Mikaela,Rebecca och Julia, också Ak förstås men hon bowlade inte, WIIIIIIIIIIIIHOOOOOOOo, eller jag menar, gissa vem som vann?
hehehe,jaag!
Sen va ja på filmkväll hos Jossan, det var kul tills vi skulle köra sanning&konka, jag HATAR den leken, blää på den alltså, hahaha x'D
Men seriöst, när jag blir politiker tänker jag sätta in en ny lag, ingen sanning&konka!!! och inte ryska posten heller för den delen..Hmm,jag borde skriva upp alla mina planer för framtiden, hehe ;p
Nu äre sängen som gäller,ehehehe, gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: