2009-09-27
 20:42:19

årsunda,valbo ;)

Tjena!
Tror inte det blir sånt långt inlägg idag.
Har spenderat mycket av dagen i årsunda där jag kollade på rebeccas fotbollscup. Dock var inte hon med för hon hade tydligen blivit stämplad.
Sen va jag med Ida och vi följde med hennes mamma och låtsaspappa till valbo. Som vanligt kom hon hem med kassar och jag ingenting. Jag är helt värdelös på att shoppa, snål är jag också!
Men om jag hade riktigt MYCKET pengar så skulle det nog bli några kassar hem ;D
Hämtade min cykel hos ida också, det kanske var på tiden.

Neej, nu måste jag börja göra mig i ordning. Är lite sugen på te också men det får jag ta i morgon. Nu är det redan dags att börja göra sig i ordning om jag ska hinna läsa. Jag tycker inte om att läsa i en kvart. Ska det läsas så ska det!

Hejdå o godnatt ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: