2009-09-26
 19:12:20

blogga en gång per dag,typ ?

Yoo!

Kollade nyss på Twilight, igen.
Fick nått rus och satte på den filmen, det var sååå länge sedan jag såg den filmen och jag tänkte börja läsa twilight-böckerna, igen, haha.

Jag vet att jag bara uppdaterar då och då, oftast en gång per dag men jag tycker att man ska blogga för att det är kul och inte för att det är coolt eller att man vill ha läsare. Det är bättre att skriva få och intressanta inlägg istället för korta,många och meningslösa.

Telefonen ringde alledes nyss, igen, allt upprepas här hemma ;P
Närå, men den har ringt hela dagen typ och jag får nå spel på våran ringsignal. Den är såå irriterande.
Samsamma hela tiden, om och om igen.

Jag fick nyss uppdraget att skicka låtar till Mikaelas mobil, hehe ,undra vad för låtar man ska skicka till henne då, haha, skojja. Får väl leta på nåra som hon tycker är bra! :)

Känns som mina ögon håller på att bli fyrkantiga, borde nog gå nu..

OJ juste, min cykel står hos ida, shit, måste hämta den i morgon!

Hejdå för i dag :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: