2009-09-18
 15:24:02

:)

Okej,jag kan börja med att säga att jag är jävligt sur just nu så egentligen borde jag inte skriva ett inlägg, det kan bli fula ord, men jag ska skärpa mig.


jonas brothers har tydligen bytt ut sverige mot mexico,eller nått sånt, i alla fall datumet..Jennifer goes jävligt morr om dom inte kommer..............................................
a, men jag sitter här och tänker positivt, det går inte bra kan jag säga direkt..



Yaaho, i dag var det sista dagen på veckan , alltså skolveckan men det tråkiga är att på måndag börjar en ny vecka -.-
Men i alla fall så är våran so-lärare läskig,så tack vare han och hans läskighet så har jag börjat slutat gilla so. mm, inte bra!



I morgon kommer ida hem, fett tråkigt, haha, nerå men för några dagar sen så glömde jag bort hur hon såg ut x'D
Och det är inte mitt fel, hon har varit borta för länge i så fall..



Snart äre mosaik,första gången för mig denna termin, eftersom en viss person inte meddelande att det var inställt förra gången så stog man där och väntade , i onödan så klart!

Hej så länge :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: