2009-09-25
 22:49:22

ff8!

Hejsan!

Fredag i dag, wooho :D

Kom typ nyss hem från ff8
. Det va kul och jag ångrar inte att jag följde med.
I början var det lite så där, man kom in och miljoner människor kolla på en, man bah: eeh, heeeeej :s
Okej,inte miljoner,men typ 11. Vi kollade först på idol i Fannys lilla källare, vi typ satt på golvet och på varandra, haha,nej jag skojar inte. Sen när det blev paus så gick alla ut och gick typ men vi gick snart tillbaka för ingen stod ut med Jossan typ. Hon var skiträdd och klagade över pedofiler, våldtäcksmän, mördare o.s.v
Hon typ flippade ut och gick och höll armkrok med mig och Emilia.Hon ville också att nån skulle gå bakom henne och nån framför. Sen började vi kolla på "Låt den rätte komma in" , men vi skulle hem efter ca 20 minuter. Det gjorde inget för mig,jag har sett den förut. Och det gjorde absolut ingenting för Jossan,hon blundade ju dom 20 minuterna..
Jossans pappa skulle hämta oss vid skolan i årsunda så Rasmus och Oscar följde med oss dit. Haha,Rasmus va skitdryg,han skrämde upp ida och började prata om döda och... hmm, jag kommer inte på namnet men det var typ sånna som " gjorde-det-där" med döda människor. Jag vet inte om  det är sant eller om han hitade på men det verkar ju lite underligt..

Jag glömde berätta, i dag med skolan va vi ju och kollade på electric banana band. Säg inte att nån inte vet vilka dom är för det gör alla. Dom var med i melodifestivalen 2007 eller nått. I alla fall så var dom skiitbra!!

I morgon ska jag åka till Boänge och fira mormor som fyller 65 år och ska gå i pension! :D
Hipp Hipp hurra!
Så därför måste jag nog gå och lägga mig nu, goodnight! ;p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: