2009-09-26
 15:56:28

kalas :d

Heej :D

Har nyss kommit hem från kalaset. Det var inte så roligt men det hade jag inte räknat med heller. Det är tråkigt när man inte är "gammal" och prata om allt som dom vuxna pratar om. Jag hängde mest med Mickis, min kusin.
Juste, min andra kusin har ju fått en liten unge och Melwin, som han heter är hur gullig som helst. Hon är väldigt ung,bara 16 men jag tror att hon kommer klara det galant!
Men jag tror för min del att det blir vänta med barn tills jag åtminsone är över 21 !
Fast jag har inte tänkt på det så mycket heller. Jag vill gärna inte tänka på framtiden nu, fast om bara några år är det dags att planera vilken inriktning jag vill gå. Vad jag vill göra med mitt liv helt enkelt. Det är svårt, för jag har ju varit inne för det där med musiken och sjunga och jag vill gärna göra det. Men jag menar,hur stor är chansen att jag blir det?  Och en sak jag inte tänkt på är att OM, ett väldigt stort OM jag skulle lyckas inom den branshen så vill jag ändå ha nått och falla tillbaka på så jag inte står där en vacker dag, utan pengar och utan utbildning.
Skittråkigt skulle ju det vara.
Jaa, men jag gillar mer att tänka på hur det är nu och att mitt största problem ska vara vilka kläder jag ska ha i morgon, men tyvärr har jag gått igenom en del saker som fått mig att tänka om angående det.
Nu har jag fått skrivit av mig lite..:)
Sees! Hejjs :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: