2009-09-11
 17:57:24

no mosaik today :(

Tjena :)
Idag har jag vart i skolan och det är faktiskt helt okej att gå i högstadiet, inte paradiset kanske, men det är inte direkt nå jättefel med det. Fast om jag skulle få välja så skulle jag ta lite ledigt ;)
Jag förstår mig inte på bloggare, hur dom kan hitta på saker och skriva om , eller så kanske det är mitt liv som är totalt booring, de händer nästan ingenting..
Vi ska snart äta, typ kött och pommes, haha sällan pommes på fredagar ;D
Det va tydligen inge mosaik i dag, vi kom dit och  väntade en stund, sen skickade jag ett sms till linda och hon bah: jag är på kurs, ses nästa vecka, man bah, åååååååååååååååh..
Aja,jag kanske ska blogga när jag har nått vettigt att skriva..
Hejss :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: