2009-09-15
 16:37:46

nothinghappenstoday

TjenaTjena mittbena!
Vart i skolan i dag, helt okej,antar jag. Sällan, haha..
Men vissa lektioner blir typ helt okej medans vissa är sömnframkallande eller rent av långtråkig bara.
Nästa fredag ska klassen på typ nån teater eller musikal eller nått med trasan och banane x'D
och då är det också fotografering,enskilda ;)

Idag är det idol,va? eller? haha..

Jag har bestämt mig för att försöka gå ut och gå, men helst när jag har köpt min ipod som jag har suktat efter ganska länge, om jag räknat så ska jag kunna köpa den på mellandagsrean,nästan nästa åt alltså -.-

Nu börjar jag få ont i armarna av att skriva, det är för att jag ligger konstigt typ ;p

Ses! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: