2009-09-06
 17:18:04

pics från tunisien .

Hello ;)
Nu har jag inget för mig så här kommer lite bilder från tunisien :)


Jag var väldigt dålig på att ta bilder på hotellet framifrån utan tog bara några få från våran balkong.







Det blev riktigt oväder två dagar och jag försökte ta kort på en blixt men det gick inte, den var snabb som blixten x)







Dock var dom här rutchbanorna i saltvattenbassängen så det tog ett tag för mig att våga åka regnbågen utan att få vatten i näsan eller i munnen,men efter ett tag vande man sig,thanks god :)



Haha,det blev nått med lufttrycket så chipspåsarna som vi hade med oss blev gigantiska och jag vågade inte klämma för hårt, fatta vad pinsamt om den exploderade x'd


Jag orkar inte lägga ut fler bilder, är det bara för mig som det tar lång tid att ladda upp bilder?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: