2009-09-22
 21:28:26

skapligt långt inlägg

TjenaTjena!

Ja vet, jag suger på att uppdatera i bland och jag har väl ingen sådär superbra försvar till det.
Jag har liksom inget på hjärtat stunden då jag sitter vid datorn och det känns meningslöst att skriva typ 2 rader och publicera det, det blir väl typ inge roligt att läsa?

Idag på No:n så blev jag med en "icke så bra grupp" , jakub och Mazen. Vi skulle svara på frågor om luft och vatten som vi skickat till Staffan i veckan. Det första Jakub gjorde var att,, jag kan visa ett exempel.

Fråga: Hur mycket vatten går det åt till att göra ett par jeans?
Hans svar: Säkert en liter.

Jag menar ,seriöst? Han kollade inte ens upp det på google eller nått, så han satt och gissade medans jag och Mazen satt vid en annan dator och jobbade lite mer, jaa, seriöst..

Sen var jag med Ida och jag vet att hon suger på att ljuga och det vet hon själv också, och det roligaste av allt är att hon säger bort sig hela tiden, ändå fortsätter hon att förklara bort det, hahah, det är så roligt att höra :D

Shit, jag skulle egentligen inte hunnit skriva detta inlägg eftersom jag har spanska-läxa som behöver göras, bäst och göra det nu då, tänkte lägga mig tidigt i kväll så jag hinner läsa ut boken och somna i tid, haha..

Måste bara berätta ett knep för dom som gillar att ligga och dra sig ett tag på morgonarna fast det är skola, lägg dig tidigt och ställ klockan på en kvart/halvtimme tidigare än vad du behöver, sen kan du ligga och dra dig ett tag. Gjorde så några dagar men sen råkade jag lägga mig så knasiga tider så det blev inge bra :)

Nu ropar läxan på mig, haha, hejjs :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: