2009-09-30
 19:18:19

skitonsdag

Tjapp :D

Skitonsdag idag då, inte så jätteilla men nu blire ännu värre när det ska vara floursköljning varje onsdag också..
Man får inte dricka eller äta typ en timme efter och man sväljer ju lite och det mår jag skitilla av :S
Bajsbajsbajs, tur att det bara är onsdag en gång i veckan ;)
Jag har gått och inbillat mig att det va torsdag i dag så jag var laddad på en fredag i morgon, men aja, det är inte så långt dit heller..

På so:n i dag gjorde vi en diagnos, har man inte bara sånna i matte? tydligen inte.
Det gick väl sådär måste jag säga. Jag är ganska dålig på sånt där.

Orkar helt seriöst inte skriva mer men vi ses i morron :P



haha,alla 7:or i sandvikens kommun var och såg electric banana band förra fredagen!
Dom rockade!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: