2009-09-08
 15:53:54

skola/hörselundersökning/skola/kalas

Tjollaahopp :D
I dag gick jag faktiskt mirakalöst upp 11 minuter över 6. Jag vaknade av att jag hade grymt ont i magen och jag kunde inte somna om, så jag gick in och duschade i stället. Sen var klockan mindre än vad jag trodde så jag satt vid datorn en pluttstund,men jag hann inte skriva ett blogginlägg..Sen åkte jag och pappa till sjukhuset för att jag skulle på en sån där årlig hörselkontroll.Det går aldrig bra på sånna för mig, för det börjar pipa i mina öron hela tiden. För dom som inte vet vad en hörselundersökning är så ska jag berätta. Man sitter i ett ljudisolerat rum med ett typ headset på sig. Sen ska man va tyst och lyssna efter ljud och när man hör ett pip så ska man trycka på en knapp på en dosa som man får hålla i..
Plus att efter undersökningen får jag alltid huvudvärk.
Sen skyndade ja o pappa oss till skolan för att jag skulle hinna i tid till matten. Det trodde inte pappa att jag skulle men mohahha ,de gjorde jag :D
Idag händer det väl inget mer, jag måste plugga lite innan jag drar på kalas hos grannen 8)
Åååh, nu fick jag sån där magont igen -.-
Ont i halsen och huvet har jag också, men annars får jag finfint..
Hoppas nån där ute mår bättre än jag.. Ses!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: