2009-09-23
 19:20:06

skolans + , engelskan ;)

Hello :)

Onsdagar brukar var piss, men i dag var den inte så illa, haha.  Sista lektionen var lungt bäst, jag, jossan och ida satt och dryga med Axel som påstod att han hade 5 låtsaspappor o.s.v . Sen fick vi reda på ( genom Markus) att axel inte hade en enda låtsaspappa. Den lilla skurken ,men det var kul så länge de varade..
Sen har jag inte gjort ett dugg nästan på hela dagen. Va hos mamma några timmar, men där hände det inte så mycket heller. Åkte och köpte godis, och jag skulle vara lite finurlig och öppna lite försiktigt på vägen hem men det knakade så mycket av godisburken så dom kom på mig :D
Nu vill jag inte sitta vid datorn nå mer eftersom jag är sur på min IPOD.
Skulle ladda in låtar på den men dom kommer liksom inte in, jag vet hur man gör och så men dom kommer ändå inte in ,ska testa en sista gång innan jag ger upp.
Sees, hejss ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: