2009-09-09
 15:23:21

skoljoggen ;)

TjabbaLabba :)

Sitter och lyssnar på musik ;)
Slutade runt tjugo i 2 i dag, tror jag. Det var ju skoljoggen i dag och efter vi hade lämnat in lapparna så hade Staffan sagt att vi skulle få gå hem efter vi hade sprungit klart så jag o jossan drog hem,hehe..
Sen duschade ja och sen drog jag på mig mjukisbyxor för jag blev så här, typ seg och orkade inget annat.
Och jag tog inte den bästa vägen hem heller. Jag tänkte nog inte riktigt vart jag cyklade för det blev värsta omvägen, i motvind..
Men jag är lite smått stolt. Jag gick, eller typ powergick 5 kilometer eller vad de nu va med Jossan,Emilia,Jesper och Oskar. Och Jossan är på mig och säger att det är nått mellan mig och Josef ( i min klass) men det kan jag direkt säga att det inte är. För i dag innan vi skulle springa,eller gå så satte han sin haka på min axel typ och det kunde ju tolkas på fel sätt så jag vände mig snabbt om och sa "ser min axel ut som nån jäla hakhållare eller?"
Trodde han skulle ta åt sig det jag sa men han bah " aa"..
I dag ska Jossan föresten bleka slingor i håret, och skolfotograferingen är på fredag, håller tummarna att det bli bra då :)
Jag måste kanske bestämma kläder, hmm, nånting blått däruppe kanske, och svart jeansleggins?
Ajaa, vi får se :D
Nu ska jag hitta på nått, kanske läsa nån bok och lyssna på musik ;p
Tjarrå (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: