2009-09-24
 20:07:17

Trazan o banane i morrn 8)

Tjenixen alla glada :D

Vart i skolan i dag, och gjort det man brukar göra i skolan, haha.
Conny tycker att Josefine är skitdryg, det tyckte jag och Ida va väldigt kul.
I morgon är det skolfotografering igen, hjäälp!
Spelar ingen roll vad jag har på mig denna gång eftersom det bara blir enskilda foton. Men mitt hår!!
Det har ju en förmåga att bli helt cp när det händer nått speciellt. Damn!
Sen ska klassen på Trazan och banane, yeaah! :D
Hahaha..
I dag har jag kollat på hockey, japp, jag skrev rätt ,kollade .. Jaa, skapligt länge, kommer intei håg om det var en hel match, nee, det tror jag inte.
Till middag åt vi min favorit mat: FISK, och potatis, uuurk!!
Jag HATAR fisk och det tog mig en timme, neej jag överdriver inte , att äta upp den lilla fiskbiten, ryser bara jag tänker på det.
Nu måste jag börja fixa i ordning..
Ska ut o power-walka i morron vettu ;D

Hejjs :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: