2009-09-05
 21:09:37

Tunisien 8)

Tjena,kanske inte har nämnt det men jag har varit i tunisien en vecka. Åkte den 26, lite dåligt planerat eftersom jag missade skolan,speciellt nu i börja sa lärarna att det var bra att försöka vara i skolan så mycket som  möjligt och efter en stund, "duu , kan jag få en ledighetsansökan?" x'D
Menmen,det var jättefint och trevligt och varmt och allt sånt, skönt att få åka i våg. Men ändå grubblade jag lite för hur det skulle bli när jag kom hem och låg efter med läxor och sånt,men jag försökte verkligen tänka bort sånt, ja menar, det ska ju föreställa semester.
Kom hem i onsdags och på både torsdagen och fredagen hade jag förhör i spanska och engelska, spanskan missade jag, jossan och ida för vi hann inte dit eftersom gympan slutade sent. Och engelskan i går gick bra för att det var enkla ord, ett var till exempel, what's you name? Ja menar, seriöst?! vi går i sjuan. Men jag antar att jag inte ska klaga, ja kunde alla x'D
I går var jag på tjejmiddag med ida hos jossan som fyllde för ett tag sedan. Ida skulle köpa present i turkiet men jag hade med mig min som jag köpt i tunisien så klart!
Hon fick ett armband och örhängen..
Juste,ida är ju i turkiet nu,hon åkte i morse, som tur var fick jag ett adjö-sms innan hon åkte eftersom hon inte tog med sig mobilen. Hon kommer också få det varmt, som jag fast hon ska vara där i två veckor.. Jag och hon tävlar om vem som blir brunast i slutändan men det är ju lite fusk eftersom jag blir hemma i höst-sverige och hinner bli en blekfis innan hon kommer hem som neger. Men jag måste medje att jag såg mycket blekare ut när jag kom till sverige än vad jag gjorde där borta. Börjar lite smått få kramp i händerna nu satt jag tror jag avslutar och tar ett par bilder från tunisien i morrn ;)


victora

kolla gärna min blogg kraam :D



PUBLICERAT: 2009-09-05, 21:34:37 | URL: http://goldira.blogg.se/
Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: